NMF HOME ieguva nomināciju Labākais pakalpojums

Pat visprasīgāko klientu vajadzību apmierināšana un apmierināšana ir mūsu stiprā puse. Mēs labi apzināmies, ka nepietiek tikai ar augstākās kvalitātes produktu ražošanu, tāpēc pielāgojamies katra klienta vajadzībām, operatīvi izpildām individuālos pasūtījumus un rūpējamies, lai pasūtītās preces pēc iespējas ātrāk sasniegtu klientus. Turklāt mēs konsultējam savus klientus, kad vien tas ir nepieciešams, un palīdzam viņiem izvēlēties piemērotas mēbeles, matraci vai interjera dizainu.

2022. gada aprīlis ir mēnesis, kad NMF HOME atkal uzmirdz kā uzticams uzņēmums, kas rūpējas par saviem klientiem un apkalpo tos vislabākajā iespējamajā veidā.

Aprīlī notikušajā apbalvošanas pasākumā projektā "Pagirkime apkalpošanu" tika sveikti uzņēmumi, kas 2021. gadā nodrošinājuši labāko klientu apkalpošanu. Papildus NMF HOME nominācijas par labāko klientu apkalpošanu saņēma arī citi Lietuvas biznesa giganti, piemēram, ,,Audimas", PLC "Mega", "Eglės sanatorija", "ČIli Pizza Lietuva", "Moki-veži", "Vynoteka" u. c.  

Pasākuma laikā tika nolasīta prezentācija "Klientu apkalpošanas tendences mainīgajā laikā". Lektori dalījās pieredzē par to, kā uzņēmumiem pareizi komunicēt ar klientiem un partneriem, kā labāk izprast klientu vajadzības un kā kļūt par vadošo uzņēmumu klientu apkalpošanas jomā. Liela uzmanība tika pievērsta arī karantīnai, kas pēdējos divus gadus ir aptvērusi vlasti.

NMF HOME kopā ar citiem vadošajiem Lietuvas uzņēmumiem atzinīgi vērtē iespēju padziļināt savas zināšanas un piedalīties dažādos pasākumos.  

Šāda veida pasākumi un apbalvojumi ir lielisks stimuls uzņēmumiem pacelt kvalitātes latiņu vēl augstāk, sniedzot klientiem vēl pozitīvākas emocijas no pirmajiem soļiem e-veikalā līdz pat preces piegādei. 

Projekts "Pagirkime aptarnavimą" tiek īstenots jau trešo gadu. Tas motivē un mudina uzņēmumu darbiniekus veidot ciešākas attiecības ar klientiem, bet sabiedrību - dalīties pozitīvos komentāros, lai mudinātu uzņēmumus neatpalikt.