1. Piegāde

1.1. Cik man maksās piegāde uz mājām?

1.1.1. Piegādes izmaksas ir iekļautas preču cenā, tāpēc par piegādi nav jāmaksā papildus. Jūsu ērtībai mēs piegādājam visas preces BEZ MAKSAS visā Lietuvā.

1.2. Vai jūs varēsiet man palīdzēt ar mēbeļu piegādi un montāžu?

1.2.1. Ja jums būs nepieciešama palīdzība preču piegādē, jums palīdzēs šoferis. Lūdzu, ņemiet vērā, ka par šofera palīdzību preču piegādē, preču nogādāšanā līdz jūsu durvīm un preču savākšanā ir jāmaksā papildu maksa. Visu jūsu pasūtīto mēbeļu pārvešana jums izmaksās 25 €, bet viena mēbeļu komplekta montāža - 20 €.

1.3. Cik ilgi man būs jāgaida mans pasūtījums?

1.3.1. Mūsu mērķis ir panākt, lai jums nebūtu ilgi jāgaida uz savu pasūtījumu. Mums ir svarīgi, lai jūs varētu baudīt savu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk. Tāpēc mēs parasti saliekam un nosūtām jūsu pasūtījumu divu darbdienu laikā pēc maksājuma saņemšanas, ja prece ir mūsu noliktavā. Ja produkta noliktavā nav, mēs izgatavosim un piegādāsim jūsu pasūtījumu divu līdz trīs nedēļu laikā. 

1.3.2. Mēs izmantojam trešo pušu pārvadātājus, lai nodrošinātu drošu un ātru jūsu sūtījuma piegādi.

1.3.3. Tomēr, lai arī kā mēs to vēlētos, mēs nevaram garantēt precīzu jūsu preces piegādes laiku, taču mēs jums norādīsim pēc iespējas precīzāku piegādes laiku. Mēs pieliekam visas pūles, lai nodrošinātu, ka jūsu prece jūs sasniedz laicīgi, taču neparedzētu apstākļu dēļ piegāde var aizkavēties. Šādā gadījumā mēs sazināsimies ar jums un informēsim par pārskatīto paredzamo piegādes datumu.

1.4. Kā es varu saņemt vairāk informācijas par piegādi?

1.4.1. Lai iegūtu aktuālāku informāciju par piegādi, lūdzu, apmeklējiet mūsu noteikumu un politikas lapu. 

1.4.2. Ja jums ir vēl kādi jautājumi par piegādi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@nmfhome.lt. 

2.  Preču atgriešana

2.1. Ko darīt, ja neesmu apmierināts ar savu pasūtījumu un vēlos atgriezt preces?

2.1.1. Mēs ceram, ka jūs būsiet apmierināts ar mūsu interneta veikalā www.nmfhome.lt iegādātajām precēm. Tomēr, ja neesat apmierināts ar mūsu produktiem, jūs varat atgriezt savu pirkumu. Tomēr, pirms to darāt, lūdzu, iepazīstieties ar turpmāk izklāstītajiem preču atgriešanas nosacījumiem un savām likumīgajām tiesībām. 

2.1.2. Jebkuru tiešsaistē pasūtīto preci, kas jums nepatīk, varat atgriezt 14 dienu laikā. Atgriežot preces, jums nebūs jāuztraucas par papildu izmaksām (lūdzu, ņemiet vērā tikai krēslu, galdu, matraču atgriešanu: attiecībā uz tiem mums ir nedaudz atšķirīgi nosacījumi, skatīt 2.2. un 2.4. punktu. 2.5.). 
2.1.3 Atgrieztajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā, nebojātām un nelietotām.
2.1.4 Preces, kas ietilpst sarakstā ar precēm, kuras nevar apmainīt, var atgriezt tikai ar pārdevēja piekrišanu.

2.2. Kā atgriezt galdu?

2.2.1. ELENSEN zīmola galdus var atgriezt nedaudz ilgākā 30 dienu termiņā, taču precei jābūt nelietotai. Turklāt galdi ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā - pretējā gadījumā mēs tos varam nepieņemt.

2.2.2. Ja vēlaties atgriezt kvalitatīvu izstrādājumu, uz kuru neattiecas garantija, varat pasūtīt sev ērtāko kurjeru, lai nosūtītu nederīgo izstrādājumu atpakaļ uz mūsu noliktavu. Alternatīvi, jūsu ērtībai, mēs varam pasūtīt kurjeru, kas paņems nederīgo mēbeli (kurjerpasta pakalpojuma izmaksas - 8 Eur/kaste). Atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā iepakojumā.

2.3. Kā atgriezt neapmierinošus produktus?

2.3.1. Ja nolemjat atgriezt produktus, kas jums nepatīk, vēlamies atgādināt, ka mēs pieņemam atpakaļ tikai tos, kas ir oriģinālajā, oriģinālajā iepakojumā (izņemot, ja atgriežat nekvalitatīvu produktu).

2.3.2. Lūdzam atgriezt tikai nebojātas, nelietotas un labā stāvoklī esošas preces (piemēram, neskartas produktu etiķetes, neskartas aizsargplēves u. c.). Tas neattiecas uz gadījumiem, kad prece ir bojāta klienta vainas dēļ.

2.3.3. Lūdzu, ievērojiet atgriešanas noteikumus, pretējā gadījumā mēs varam nepieņemt jūsu atgrieztās preces.

2.3.3. Iesakām iepriekš rūpīgi pārdomāt individuālus nestandarta izstrādājumu pasūtījumus, jo šos izstrādājumus nav iespējams atgriezt (ja vien izstrādājums nav bojāts. Šādā gadījumā mēs izgatavosim jaunu produktu vai piemērosim atlaidi).

2.3.4. Pirms iegādājaties bojātu izstrādājumu (visi defekti ir norādīti katra bojātā izstrādājuma aprakstā), apsveriet, vai šāds lēmums jums neradīs papildu problēmas, jo mēs nepieņemam atpakaļ. 

2.4. Kā man jārīkojas krēsla atgriešanas gadījumā?

2.4.1. Ja vēlaties mums atgriezt krēslu, jo tas nav atbilstošas krāsas, izmēra vai līdzīgs, mēs piedāvājam vairākas atgriešanas iespējas:

BEZMAKSAS - ja iespējams, jūs varat nogādāt neatbilstošo mēbeli tieši mūsu noliktavā Ringuvos g. 51 A, Kauņā. Ja vēlaties atgriezt preci, lūdzu, iepriekš informējiet mūs par to pa e-pastu info@nmfhome.lt. 

NAV BEZMAKSAS - lai atdotu preci, varat pasūtīt kurjeru, kas nogādās nederīgo preci mūsu noliktavā. Alternatīvi, Jūsu ērtībai, mēs varam pasūtīt kurjeru, kas paņems nederīgo mēbeli (kurjerpasta pakalpojuma izmaksas - 6 Eur/kaste).

2.5. Kā atgriezt matraci?

2.5.1. Ja vēlaties atgriezt mums matraci, jo tas neatbilst jūsu izvēlētajai krāsai, izmēram utt., mēs piedāvājam vairākas atgriešanas iespējas:

BEZMAKSAS - ja iespējams, jūs varat nogādāt neatbilstošo matraci tieši mūsu noliktavā Liejyklos g. 14, Šiauliai, Lietuva LT-78148. Lai atgrieztu preci, lūdzu, iepriekš informējiet mūs par to pa e-pastu info@nmfhome.lt. 

NAV BEZMAKSAS - lai atgrieztu preci, varat pasūtīt kurjeru, kas nogādās nederīgo preci mūsu noliktavā. Alternatīvi, jūsu ērtībai, mēs varam pasūtīt kurjeru, kas paņems nederīgo preci (kurjerpasta pakalpojuma izmaksas - 8 Eur/pakete).

2.6. Kad es varu saņemt atpakaļ naudu?

2.6.1. Mēs atmaksāsim jums naudu 10 dienu laikā pēc tam, kad prece būs mums atgriezta un to būs pārbaudījis kvalitātes dienests (vai prece atbilst kvalitatīvai precei izvirzītajām prasībām).

2.6.2. Lai izvairītos no jebkādiem pārpratumiem, mēs atmaksāsim naudu par pirkumu tikai uz kontu, no kura tā tika apmaksāta.

2.7. Ko man darīt, ja prece ir bojāta vai bojāta?

2.7.1. Mēs rūpīgi pārbaudām pasūtījumus pirms to nosūtīšanas, taču, ja gadās saņemt bojātu preci, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums pa e-pastu info@nmfhome.lt. Lūdzu, neaizmirstiet e-pastā pievienot bojātā izstrādājuma fotogrāfijas, kurās skaidri redzami defekti. Mēs nomainīsim bojāto produktu, piešķirsim jums atlaidi vai atgriezīsim naudu. Katrs gadījums ir atšķirīgs, tāpēc mēs sadarbosimies ar jums, lai izlemtu, kāds ir labākais risinājums. 

2.7.2. Mēs nomainīsim jūsu iegādātos bojātos krēslus pret jauniem, piešķirsim jums atlaidi vai bez maksas tos pieņemsim atpakaļ un atgriezīsim naudu. 

2.7.3. Piegādes brīdī mēs lūgsim jums parakstīt veidlapu, kas apliecina, ka izstrādājums ir labā stāvoklī. Tādēļ pirms katras preces saņemšanas no pārvadātāja un veidlapas parakstīšanas, lūdzu, pārbaudiet, vai prece nav bojāta pārvadāšanas laikā un vai tai nav skaidri redzamu bojājumu. Tomēr šādā gadījumā pirms preces saņemšanas informējiet pārvadātāju par bojājumiem un sazinieties ar mums pa e-pastu info@nmfhome.lt. 

2.8. Kā es varu saņemt vairāk informācijas par preču atgriešanu?

2.8.1. Ja jums ir vēl kādi jautājumi par preču atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@nmfhome.lt. 

3. Papildu informācija

3.1. Jūs varat atcelt savu pasūtījumu pirms nosūtīšanas, ja prece ir noliktavā (lūdzu, ņemiet vērā, ka piegāde aizņem 2-5 dienas). Jūs varat atcelt pasūtījumu arī tad, ja izstrādājums nav noliktavā un vēl nav izgatavots (lūdzu, ņemiet vērā, ka izgatavošanas laiks ir aptuveni 2-3 nedēļas un piegādes laiks katram izstrādājumam ir norādīts izstrādājumu lapās pie izstrādājumu attēliem).

Atcelt pasūtījumu ir vienkārši! Vienkārši sazinieties ar mums pa e-pastu info@nmfhome.lt, un mēs atcelsim jūsu pasūtījumu un atmaksāsim naudu. Mēs arī informēsim jūs par to, kā atgriezt nepareizo/nepiemērotu preci.

3.2. Ja jums ir vēl kādi jautājumi par piegādi un atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@nmfhome.lt.